فراهم کردن پوست برای پیرایش بی آلایش فیس
نوشته شده توسط : علیپور

بهترین مارک پنکیک
کلیه ما خانم‌ها دوست داریم که زیبایی فیس خویش را بهتر نمایان کنیم؛ چه از روش آراستن، و چه از طرق دیگر مثل به کارگیری از ماسک رخ و غیره. البته برخی از خانم‌ها آراستن را دوست ندارند و ترجیح می دهند که رخ‌ای طبیعی داشته باشند. به همین عامل میباشد که ما تصمیم گرفتیم تا در نوشته‌علمی امروز، پیرایش معمولی چهره را به شما یادگرفتن دهیم. با چی بپوشم یار باشید!

 

فراهم کردن پوست برای پیرایش بی آلایش فیس
یک آرایش و پیرایش معمولی یعنی شما به میزانی معدود از یک کرم پودر و یا این که پنکیک دقیقا به رنگ پوست فیس خودتان استعمال نمایید. بنابراین می توانید عیوب پوست خویش را بپوشانید و آن را شادابتر و زیباتر نشان دهید. آن‌گاه میتوانید برای پر رنگ کردن زیبایی‌های طبیعی فیس خویش، از یک رژ لب و رژ سیرتکامل ملایم به کارگیری فرمائید و چشمان خویش را نیز تماما معمولی آرایش و پیرایش نمائید. در پی پروسه این پروسه را تماما برای شما شرح می دهیم.

 

در صدر، رخ خویش را به خیر بشویید
گذشته از به کار گیری از هر سیرتکامل مواد آرایشی، نخست می بایست پوست چهره خویش را برای این پروسه به نیکی فراهم نمایید. بهتر میباشد رخ خویش را با به کار گیری از یک شوینده چهره ملایم بشویید تا گرد و غبار و چربی از روی آن به طور کامل پاک بشود. آن‌گاه چهره خویش را با یک حوله منزه و قابل انعطاف و با ضربات آهسته کم آب نمائید.

در حالتی که هنوز هم آثاری از اسباب آرایش و پیرایش گذشته روی پوست صورتتان ما‌نده میباشد، با استعمال از پنبه پیرایش و مایع تمیز کننده پیرایش این اثرات را از روی پوست خویش تماما تمیز فرمایید. همت فرمائید از مواد تمیز کننده آرایشی که اکسفولیانت (لایه بردار) میباشند به کار گیری نکنید؛ زیرا این مواد منجر می شوند که پوست فیس شما ملتهب و قرمز رنگ بشود.

 

 

از یک مرطوب کننده مطلوب استعمال فرمائید
مواد مرطوب کننده، پوست شما‌را آبرسانی کرده و آن را به طور کامل قابل انعطاف و لطیف می‌نمایند. به اندازه یک نخود از کرم مرطوب کننده را روی رمز انگشت خویش بزنید، آنگاه آن را روی خطوط پوست چهره خویش بمالید. حدودا ۵ دقیقه طاقت فرمائید که مرطوب کننده به خیر به پوستتان جذب شود. در‌حالتی که پوست صورتتان مستعد آلرژی و قرمز‌رنگ شدن میباشد، ترجیحا از کرم مرطوب کننده‌ای استعمال نمائید که عطر ندارد. در حالتی‌که پوست چهره شما به صورت طبیعی چرب میباشد، هیچ زمان از کرم مرطوب کننده‌ای که روغن مازاد دارااست به کارگیری نکنید. این گونه کرم‌ها منجر میشوند که پوست رخ شما از شرایط معمولی چربتر گردیده و جوش بزند.

 

 

از پرایمر آرایشی به کار گیری فرمائید
پرایمر آرایشی یکی‌از مواد آرایشی بسیار موءثر میباشد که یکسری عمل مهم برای شما انجام می دهد؛ ۱٫ به شما یاری مینماید تا پوستی قابل انعطاف و لطیف داشته باشید که مواد آرایشی به خیر و خوبی روی آن پخش میشوند. ۲٫ پوست شما‌را مات می‌نماید که به خصوص برای خانم‌هایی با پوست چرب و درخشان مطلوب میباشد. ۳٫ کاری می کند که معیار ماندگاری اثاثیه آرایشی روی پوست رخ شما ارتقا یابد.

به اندازه یک نخود از پرایمر آرایشی را روی نوک انگشت خویش بزنید. آن‌گاه آن را روی سیرتکامل‌ها، بالای ابروها، و خط بینی خویش بمالید (این‌ها نصیب‌هایی می‌باشند که معمولا چرب گردیده و برق می زنند). با استعمال از انگشتان خویش پرایمر را به صورت یکنواخنت روی دیگر نصیب‌های پوست چهره نیز پخش نمائید. یک‌سری دقیقه حوصله نمایید و اذن بدهید که پرایمر تماما به پوستتان جذب شود. پرایمر آرایشی کاری می نماید تا کرم پودر و یا این که پنکیک روی پوست چهره شما تماما طبیعی به حیث رسد. همینطور، بهتر میباشد بدانید که به کار گیری از این کالا آرایشی تماما ازروی اراده میباشد.

 

 

هایلایت طبیعی پوست برای پیرایش معمولی
تناژ پوست رخ خویش را گزینش نمایید
پدیده‌ای به اسم هایپر پیگمنتیشن سبب می شود تا رنگ نقاط گوناگون پوست فیس شما با هم فرق داشته باشند. افرادی که چنین پوستی دارا‌هستند، معمولا روی پوست فیس خویش لکه‌های تیره رنگ، ککو مک، خال، لکه‌های تیره نتیجه ها از قرار به دست آوردن در معرض نوروفروغ خورشید، و یا این که جای جراحت باقی‌مانده از آکنه دارا‌هستند. در بالا پوست رخ خویش را به خیر باز‌بینی کرده و این نقاط را شناسایی نمایید. در هنگام زدن کرم پودر، پنکک و یا این که کانسیلر، حواستان را توده نمائید که‌این نقاط تماما پوشانده گردیده، و پوست فیس شما صاف و یکنواخت به لحاظ رسد.

 

روی پوست فیس کرم پودر و یا این که پنکک بزنید
کرم پودر و پنکک به شما یاری میکنند تا عیوب و یا این که قرمزی پوست رخ خویش را بپوشانید و در سود، پوستی صاف و خوشگل داشته باشید. برای اینکه شم سنگینی نکنید و آرایشی طبیعی داشته باشید، بهتر میباشد که کرم پودر و یا این که پنکک را به رنگی دقیقا مطابق با رنگ پوست خودتان گزینش کرده، و آن را صرفا روی نصیب‌هایی از پوست رخ بزنید که احتیاج به پوشانده شدن دارا هستند. آن گاه آن را روی فیس محو نمائید تا تماما طبیعی به لحاظ رسد. میتوانید این عمل را با استعمال از یک برس آرایشی، اسفنج آرایشی و یا این که انگشت خویش انجام دهید.

 

 

در گام‌بعدی، از یک کانسیلر به کارگیری فرمائید
متاسفانه گهگاه کرم پودر و پنکک نمی‌توانند عیوب پوست فیس را تماما پوشش دهندو اینجاست که کانسیلر به یاری شما می‌آید. با به کار گیری از یک برس آرایشی، کمی کانسیلر روی نصیب‌هایی از پوست فیس که دوست دارید پوشانده شوند و همینطور بر روی پوست حریم بینی خویش بزنید. برای پوشاندن پوست تیره حریم دیده‌ها، از مقدار بیشتری کانسیلر به کارگیری نمایید. بعد از آن با استعمال از یک اسفنج آرایشی و یا این که انگشت خویش، کانسیلر را به طور کامل محو نمایید تا آرایشتان طبیعی به لحاظ رسد. برای اینکه صورت‌ای طبیعی‌خیس داشته باشید، بهتر میباشد که رنگ کانسیلر را یک سکو روشنتر از رنگ پوست خودتان تعیین نمائید.

 

 

در پایان از فیکساتور پیرایش استعمال نمایید
پودر فیکساتور به شما یاری می کند تا پوستی مات داشته باشید و همینطور، کاری می کند که بازه عصر ماندگاری کرم پودر و یا این که پنکک روی پوست رخ شما ارتقاء یابد. شما می‎توانید به دلخواه، از یک پودر فیکساتور سوای رنگ و یا این که رنگی (که رنگ آن دقیقا مطابق با رنگ پوست صورتتان میباشد) به کار گیری نمائید. با استعمال از یک برس آرایشی وسیع این پودر را با فرم کلام W روی پوست خویش بزنید؛ یعنی از نصیب بالایی فیس و پایین خط رشد موی استارت نمایید، آنگاه روی سیرتکامل‌ پودر بزنید، آن گاه به سراغ استخوان بینی بروید، آنگاه روی سیرتکامل دیگرتان پودر بزنید و در انتها هم مجدد میرسید به نصیب بالایی رخ و پایین خط رشد گیسو.

شایسته ترین نوع پودرهای فیکساتور، پودرهای فارغ از رنگ می‌باشند که برای هر رنگ پوستی مناسبند. همینطور، این پودرها نور و روشنایی را منعکس می‌نمایند، در فیض کاری می کنند تا پوست فیس شما به شکلی طبیعی و قشنگ بدرخشد.

 

 

آرایش و پیرایش دیده، سیرتکامل و لب‌ها
روی سیرتکامل‌های خویش مقداری رژ سیرتکامل بزنید
وقتی که تصمیم میگیرید تا پوست چهره خویش را به شکلی به طور کامل طبیعی پیرایش فرمائید و پیرایش معمولی داشته باشید، بایستی به جای برنزر، از یک رژ سیرتکامل با رنگی طبیعی به کار گیری نمایید که رنگ آن تا حد قابلیت و امکان به رنگ طبیعی پوست صورتتان نزدیک باشد. با به کار گیری از یک برس رژ سیرتکامل آن را روی سیرتکامل‌های خویش بزنید و بعد محو نمائید تا تماما طبیعی به حیث رسد.

 

 

یک لایه نازک ریمل بزنید
عملکرد نمایید که تا حد قابلیت چشمان خویش را طبیعی پیرایش نمائید. در صدر با به کار گیری از یک فرمژه، مژه‌های خویش را فر فرمایید. آن گاه از روش یک برس ریمل نازک، یک یا این که دو لایه ریمل روی مژه‌های خویش بزنید. در‌صورتی‌که رنگ مژه‌های شما به صورت طبیعی مشکی میباشد، می توانید از ریمل استعمال نکنید و صرفا مژه‌هایتان را فر فرمائید تا زیباتر چشم شوند. برای یک آرایش و پیرایش معمولی همین مقدار ریمل کافی میباشد!

 

 

 

رنگ طبیعی و زیبای لب‌های خویش را بهبود ببخشید
در پایان روند، با استعمال از یک رژ لب و یا این که برق لب، رنگ طبیعی و زیبای لب‌های خویش را بهبود ببخشید. میتوانید از رنگ صورتی پر‌نور، هلویی، و یا این که شنی استعمال فرمایید. آن گاه روی آن یک لایه برق لب سوای رنگ بزنید. در صورتیکه دوست دارید که آرایش و پیرایش لب‌هایتان تماما طبیعی باشد، می توانید از زدن رژ لب صرف حیث کرده و صرفا از یک لایه برق لب به کار گیری نمائید.





:: برچسب‌ها: بهترین مارک پنکیک ,
:: بازدید از این مطلب : 44
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 21 اسفند 1398 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: